Bratislava, Londýn, 11. septembra 2013 – Slovenská agentúra pre cestovný ruch (SACR) od 12.9.2013 odštartuje televíznu kampaň na jednom z najsledovanejších športových televíznych kanálov EUROSPORT. Počas dvoch mesiacov bude prostredníctvom tohto kanálu prezentované Slovensko ako celoročná destinácia cestovného ruchu.
Cieľom kampane je predstaviť Slovensko širokej verejnosti v 54 krajinách s dosahom na 60 miliónov divákov prostredníctvom 30-sekundového reklamného spotu. Odvysielaný bude 180-krát počas prestížnych športových podujatí. Spot je prierezom ponuky Slovenska ako celoročnej dovolenkovej destinácie, doplnený je anglickým komentárom a pôsobivou hudbou. Na francúzskych okruhoch bude doplnený titulkami vo francúzštine.
Spot bude vysielaný počas vrcholných športových podujatí, ako napríklad MS vo vodnom slalome z Českej republiky, WTA tour v tenise v Linzi – obe za účasti slovenských športovcov, významných prenosov zápasov vo futbale, súbojov v boxe, cyklistických pretekov a ďalších zaujímavých a sledovaných športových podujatí.
TV kanál Eurosport bol vybraný podľa výsledkov analýzy mediálneho zásahu na európskom kontinente podľa EMS 2012 (European Media & Marketing Survey), ako aj na základe pozitívnej odozvy na kampaň v roku 2008, ktorá zahŕňala aj obdobie Olympijských hier v Pekingu.
Prezentáciu na TV kanáli Eurosport v minulosti využili mnohé európske štáty, mestá aj regióny ako Chorvátsko, Česko, Bulharsko, Poľsko, Portugalsko, Írsko, Grécko, Švajčiarsko, Španielsko, Cyprus, Čierna Hora, Madrid, Andalúzia. Prostredníctvom Eurosportu sa ale predstavili aj exotickejšie krajiny - Spojené Arabské Emiráty, Južná Afrika, Japonsko, Maroko, Brazília, Thajsko, India, Mexiko, Čile a mnoho ďalších zaujímavých turistických destinácií.